Tugbacagatay Spinal+epidural oldum. Sezaryen sonrası herhangi bir baş ağrım olmadı. 6-7 saat sonra hemşireler gelip kaldırdı yürüdüm çok hafif ağrılardan ama ondan sonra her saat başı kalkıp yürüdüm. 2.kalkışımda eşim yardım etti ağrım neredeyse yok denecek kadar azdı. Diğer yürümelerimde ise yataktan sadece eşim kaldırdı ama yürürken ben kendi başıma yürüdüm odanın içinde, kendi başıma lavaboya gidip dependimi değiştirdim vs. Taburcu oldum eve geldik, yine her işimi kendim yaptım ama tabii ki kendimi asla zorlamadan. Özellikle ilk 1 hafta 10 gün çok fazla eğilmemeye dikkat ettim ama evin içinde bol bol yürüdüm, en çokta bol bol su-sıvı tükettim. 1 ay 2 ay sonra kendimi hiç sezaryen olmuş gibi hissetmiyordum. Şimdi oğlum 9 aylık, sorsanız hala sanki ameliyat olmuş gibi hissetmiyorum 🤗