Hoppala Merhaba herkese, bebek aşşağıya inip inmediğini nasıl anlıyorsunuz? Sizinki indi mi. 37+2 deyim en son muayenemde bebek tam dayanmamıştı daha doktor arada hala sıvı olduğunu söylemişti. Zaten karnım da yukarda. Sizin be zaman indi
Hoppala sema_altas55 aaa çok erken inmiş ilk gebelik mi ? Benim bebiş döndü.başı aşağı dönük ama rahim kanalında tam yapışmadı daha yukarda yani ayakları falan hala
Hoppala Duyguuuu0 başı dönük ayaklar yukarda benim de. Ama rahim kanalında değil henüz. Zaten karnımda yukarda ayakları hala kaburgamda. Sizin dd mi ilk gebelik
sema_altas55 Hoppala evet ilk gebelik benimkide başı aşşagıda ama kanalda değildi en son bklm nezamn gelicek bekliyoruz 🙈
Duyguuuu0 Hoppala evet benimde ilk gebelik benim bebişimin pozisyonu tarif ettiğin gibi ama kanalda değil doktorum karninin aşağıda olması sorun değil dedi