guzelanne23 Bu haftalarında olupta vitamin olarak folik asit olarak neler kullanıyorsunuz ayrıca bel ve kasık ağrınız oluyormu gebeliğinizi öğrendiğinizde beta değeriniz neydi hadi bi sohbet edelim bilgilenelim🤭🐣
EmineDefneGokce guzelanne23 bugün ağrım oldu korktum hastaneye gittim 7700 hcg çıktı kese ve nokta kadar bebe göründü🥹 5+3😍
_aysenur8mikail__ guzelanne23 5+6 haftalık hamileyim kasık ağrım hala ara ara oluyor folik asit olarak da folbiol vermişti
29mn guzelanne23 ben regl gunumden 2 gun once ogrendim gebeligi kaset testle beta 42 cikmisti şiddetli bel kasik agrim olmasa hic yapmazdim test sanirim cunku 16 aydir o testin tek cizgi cikmasina o kadar alismistim ki🥲
guzelanne23 berilveannesi yaa 41 kere maşallah ben henüz hiç doktora görünmedim açıkçası birazda korkuyorum bana vajinal muayene edelim dediler bende gelişmesini bekliyorum ultrasonla bakılsın diye vajinal muayene olmak istemiyorum korkuyorum biraz🥲🙊
guzelanne23 berilveannesi bugün 5. Hafta oldu yeni daha siz folik asiti ne zaman kullanmaya başladınız?☺️
berilveannesi guzelanne23 ilk doktor randevumdan sonra başladım doktor 5+4 de karından keseyi göremedi dış gebelikten şüphelenmişti korktuğum için özele gittim o doktor da göremedi karından vajinal baktı şükür gözüktü yani korkulacak bi durum yok
guzelanne23 berilveannesi ya o zaman doğrudur teşekkür ederim gerçekten sürekli kafamda bu sorular vardı bende nasipse bu salı günü hastaneye gideceğim☺️
guzelanne23 EmineDefneGokce ultrasonamı girdiniz yoksa vajinal muayenemi maşallah gerçekten bende çok merak ediyorum🤭
EmineDefneGokce guzelanne23 vajinal😊 karından kese bile gözükmez bende . ilk bebeğimde gözükmedi 9. Haftaya kadar alttan bakıldı 😂 hayır kilolu da değilim aksine kilo almaya çalışan biriyim çok garip böyle olması😂
dilancan_123 Bende 3+6 günlük hamile olduğumu öğrendim erken gebelik testi yaptım normalde bugün adet olmam gerekirken olmadım hastaneye de gitmedim belim çok ağrıyor adet sancısı gibi bi sıkıntı olmaz demi bilgisi olan varsa yardımcı olur mu
guzelanne23 dilancan_123 benimde bel ağrılarım baya şiddetli ama dayanabiliyorum yine de içiniz rahat etsin diye doktora görünebilirsiniz
Selcan26 dilancan_123 benimde belim çok fazla agriyodu dayanamıyordum gece hastaneye gittik acile ve doktor iyiki geldin şiddetli bel agrisi normal değil çok bile dayanmissin dedi aynı zamanda benim kanamam da gelmişti … .. bundan yaklaşık 6.7 ay öncesiydi öğrendim ki hamileymisim ve hatta coxugumu dusurmusum yani kimyasal gebelik olmuş … Şimdi 6+4 haftadayiz ilk öğrendiğim andan itibaren folik asit ve progestan içiyorum progestan çocuk düşmesin diye tutsun diye içilir … Çok şükür bu sefer herşey yolunda …