Mirayasar27_100 Kızlar Ramazan beye gidiyorum doğum yapan varmı nasıldı hastane olarak doktor eve olarak
Pasaninannesiii Mirayasar27_100 Ben o hastanede dilek Koçer de doğum yaptım çok memnun kaldım hastanede doktorumda çok iyiyid şuan sezeryan ücreti ne kadar