ebrue ilk çocuğumda ben de ilk zamanlar devlete gidiyordum Zübeyde Hanıma doktor o ladar ketum bi insandı ki 5 dakika bakıp bakıp tamam iyi bebek dedi sadece ben onun detaylı ultrason olduğunu çok sonra anladım yani ve randevu bulma konusunda size katılıyorum yoğunluktan dolayı çok geç zamana verebiliyorlar imkanınız varsa özelde yaptırın derim ben ama yoksa da ya da çok para vermekte istemiyorsanız kesinlikle bu Zübeyde Hanım olmasın çünkü aradan 10 sene geçmedi sadece 4 yıl geçti ben yaptıralı şuan çokta değiştiğini sanmam