merveyusuf60 Kızlar en erken gebelik testi ne zman öğrendiniz acaba adet olmaya 2 .3 gün kala öğrenen varmı çıktı mı 🥰 benim eşim iş için dışarı da çalışıyor geldi gitdi bugün 9 gün oldu adet 2 gün var hesapladim son adet gününü bugün 4 hafta görünüyor
HTCMHMTKZK Canım ben adetim geçtikten sonra 15. Gün erken gebelik testinde bakmıştım ve ikinci çizgi belirginleşmişti yine çok kendimi kaptırmadım ama bekliyoduk suand 10 haftalık hamileyim 😊🙈
HTCMHMTKZK Aynen canım benim bazı belirtilerim oldu o yüzden bir tedirginlik yaşadım meraktan yaptık gitti iyi ki yapmışım o heyecan bambaşka idi ❤️
merveyusuf60 HTCMHMTKZK bende göğüs ağrım çok oldu şimdi biraz hafifledi baklim bir kaç gün geçsin yapacgim