cemilearas merhabalar sezeryan izi icin herhangi birşey kullandiniz mi.. 2. dogumda sezeryan izi ayni yerden mi oluyor
Dark cemilearas benim izim kalmadı. İncelemezsem yerini bile bulamam. Dermatix kullandim Sezeryan için bır arkadaşım farkli yerden oldu dedi ama burda aynı diyenler çoğunlukta. O izi de alabiliyorlarmis
cemilearas Mega CiCi_BeBe_AnNeSi skar izi kaldi bende 4 yil oldu anca iyileşti simdi tekrar hamileyim :) korse takmak da izi duzlestiriyo kabarti olmuyo dediler korse kullanan var mi acaba
Mega Canım contractubex diye bir krem var eczanelerde satılıyor bütün yara ve ameliyat izlerini geçiriyor ben daha önce tiroidden ameliyat olmuştum boğazımda iz vardı dikişler alınınca bu kremi sürmeye başladım geçti
Deletedmom727271 Benim sezaryen izim kalmadı. 5 sene önce oldum ilkini. İkincisini de 26 gün önce oldum.