Ay ben de 37 haftadayım 2,3 haftadır dediğiniz gibi rahatsız oluyorum ama doktoruma sordum bişi demedi kanama olursa su gelmesi falan olursa gel dedi doğum sancısı falan olsa dinlenince geçmez dedi ben de anlamadım hiç ama ayakta falan pek duramıyorum batma hissi baskı hissi çok oluyor acaba bebek büyüdüğü için artık normal mi böyle hissetmek