gonulcelen Yaprak1984 canım benm vardı ama doğumu kapatmamıştık suan hiçbir işe yaramıyor 3 yıldır da var üstelik Eger Acıbadem gibi sigortanın ciddi fayda sağlayacağı bir hastane değilse ztn aynı parayı vermiş oluyorsun.