shabnam_ Merhaba arkadaşlar…29+4 haftalık hamileyim..Az önce banyoya giricekdim iç çamaşırımı çıkardığımda 3-4 damla su aktı iç çamaşırıma damladığını gördüm yani…aminyon sıvı ola bilirmi? Şu an geç olduğu için doktorlada konuşamıyorum yarına kadar ne yapıcam🥺
Hande1nur shabnam_ canim suyun gelse damla damla olmaz bir anda gelir zaten tutamazsın sabah doktora git sabaha kadar bsey olmaz
Hilal-95 shabnam_ damla şeklınde öle hemen gelmez balım takıp et nemden terden cok fazla ıslaklık olur çişini yaparken tutmaya calıs ozmaan anlrsın zaten o su öyle bi geliyoki şar diye korkma hemen eğer aklına takılıyosa acile git elbetde ama benm de o haftalarda inadına ıslanıyordu sürekli doktorum suyun fazla bıle demişti
Umud-- shabnam_ terde olabilir benim iç çamaşırı hep ıslak hep su gibi sürekli değiştiriyorum mesela ilk bebeğim de gelmişti sızıntı olsa bile tutulacak şey değil o
Hande1nur Tubaanne1 bilmiyorum benimde iç çamaşırı çok ıslanırdı,doktora gittim oda suyun gelse bir anda gelir tutamazsın demişti,bende ki akıntı çıkmıştı,bence takip et kesiliyor mu devam mı ediyor diye
shabnam_ Hilal-95 bir hafta önce suyumun az olduğunu söylemişti doktor ama hiç bir yerde delik yokdu…rahim boynu normaldi.. şu an çok tedirginim o yüzden sabahı zor edicem bu korkuyla🥺
Hilal-95 shabnam_ yani öyle bi durumun varsa git genede sen bılırsın tabiki havuç suyu denedinmi suyun için iyi geliyor diye bılıyorum inşallah sağsalım alırsın canm benm havalar sıcak bazen ter felan olablıyor bıde baskıdan akıntı cok oluyor hamılelıkde turnosol kağıdı oluyor kırtasiye de yada eczanede bulablırsın o kağıtla evde anlayablırsın amınıyon sıvısı olup olmadığını internetde bak balım bi