Glsh14 evet 38+4 benimde 😊 çatı muayenesi oldum daha kaslarda gevşeme yoktu bende panik geçirmiş bi insanım doktorum normal doğumun belki paniğimi tetikleyebileceğini herkeste aynı kolaylıkta yada zorlukla geçmeyeceğini söyledi beni hiç yorma dersen 40 dk da çocuğunu eline veriririm dedi böyle deyince 9 aylık normal diye şartladığım doğumum sezeryene dönmüş oldu 😊