Minikcennetim Kızlar çarşamba ilk kalp atışını gördüm rahatladım dedim tamam hamileyim artık ilk gebeliğim boş gebelikti o yüzden çok stres yapıyordum kalp atışını duyunca rahatlarım dedim neyse şimdi de acaba iyi mi diye stres oluyorum sürekli doktora gidesim geliyor bi an önce hareketlerini hissetsemde bu stresten kurtulsam🥺
Bsrakyc59 Minikcennetim 18 haftaligim daha yeni yeni karnimda çok nadir seyirme hissediyorum sadece :) o yüzden strese gerek yok herşey Allah’tan yolumuz uzun :) ne kdr stres o kdr bebeğe zarar demek unutma ;)
Minigindunyasi Minikcennetim o zmanda bitmiyo bacım bir gün az hareket etse neden az hareket ettiye dönüyor konu doguruncaya kadar dertt devm 😃
Glry Tamamen sizin bakış açınızla ilgili stres yapmak istedikten sonra o kadar çok şey var ki ve bunlar hamilelik sonrası da bitmez bu şekilde olursa. En güzeli anı yaşayın herşey olacağına varır, stres yapınca birşey değişmeyecek🤗