SSY Yaprak1984 ben oğlumun doğduğu gün yaptırcam. Hamilelik süreci için geç kaldım maalesef. Doğar doğmaz başlatçam o yüzden 🤗
Elyfnagme Genelde once yapılması onerilir. Cunku yaptırdıkdan sonra 1 sene malesef masrafları karsılamıyorlar. Eşim tarafından ozel saglık sigortam var.Aralıkda Nikahımızdan sonra girişim olmuşdu, şuan 2 buçuk hamileyim fakat yararlanamıyorum 😪