Tamam canım sen dinlen geçmezse eğer gidersin ihmal etme ama karnına ben sana diğer belirtilerinide söyliyim eğer olursa bilgin olsun .. tansiyon yüksekliği idrarsa proteğin kaçağı , karnın üst bölgesinde ağrı ama çok şiddetli bir ağrı aniden ödem toplama yüz ve ayaklarda , görme bozukluğu .. bunlardan biri olursa da hemen yaz doktora