Rabiakltk5 Kızlar adetime 20 gün var belim kasıklarım çok ağrıyo sanki düşük yapıcakmışım gibi sizede oldumu hiç aşırı ağrım var yatamıyorum da acile gitsem doğru düzgün bile musyne etmiycekler ne yapmam gerekiyo bide özellikle bacaklarım da çok ağrıyo
Rabiakltk5 Se19 acilden mi gir diyosun ama doğru düzgün muayne etmezler diye korkuyorum canım napıcam bilmiyorum 3 gündür bu ağrıyı çekiyorum
Se19 Rabiakltk5 canım 3 gündür bu ağrıyı çekene kdr gitseydin ya keşke :( bu saatte kadın doğumcu olmaz hastanede fakat sabah ilk iş git bence. Özele gitme durumun varsa özele git yani. Ultrasonda direkt anlar zaten
Rabiakltk5 Se19 ben daha önce 4 aylık bi düşük yaptım ozamandan beri gitmedim doktora çok korkuyorum açıkçası çünkü çok zor günler yaşadım o çatala oturmak bile beni mahvediyo
Se19 Rabiakltk5 çok geçmiş olsun canım başın sağolsun 😞 ama bu ağrı dayanılmayacak gibiyse normal değil bence ultrasonda görünür diye düşünüyorum
Rabiakltk5 Se19 sağol canım bakalım dayanabildiğim yere kadar ama mecbur gidicem galiba normal değil çünkü