Oznr Hanimlar 30+4 teyim ama masallah diyeyim yine de ama bebegim cok fazla hareket ediyor sabah uyanmadan basliyormus esim dinliyor. Yani hep hakaret halinde olmasi normal mi?
Haticemustafa Oznr nromal canm.norml yerleri daralainca dahada cok hareket edip bazen canimizi acitiyorlar benm.esimde bazen sen uyurken izliyorum deli gibi oynuyor karnin sekilden sekle giriyor diyor😁
Oznr Haticemustafa tesekkur ederim 😊yer daraldikca hareketler azalir diye duymustum da o uuzden tedirgin oldum saolun