Zarife Kizlarrrr 25+0 hamileyim oglum olacak insallah. Daha tek bisey almadik erken diye korktum hep ne zaman basladiniz sizler alisverise kacinci haftada baslamaliyim 😅😅😅
Sevilaylayyy Zarife 26+6 haftalığım bütün hepsini aldım tamamladım valla yoksa bu göbekle çıkamıcaktım dışarıya iyi ki de tammalamışım çünkü bi de kışa denk geliyor ve son ayda da karnımız iyice burnumuzda olcak ben son ay yapamazdım doğrusu 😊
Burcuk Zarife senin alma zamanın gelmiş hemen başla 🙂) zatem bir süre bakarsın sonra öğrenirsin neler alacağın
Elif4334 Zarife bende 26. Haftadayım yavaş yavaş alıyoruz herşeyini beşiği arabası falan onlar bidahaki aya artık bu ay kıyafet battaniye vb. Şeylerini aldık 😊
burcuali38 Valla biz cinsiyetini net olarak öğrendiğimden beri alıyoruz şimdi 29.haftadayım neredeyse hiç eksiği kalmadı 😇 hastane çantasını hazırlıcam bu hafta kısmet olursa
Zarife burcuali38 abogg ben gec kalmisim o zaman 😅😅😅😅😅 ne bilim hep kafamda 30 haftalik oluyum oyle aliyim dusuncesi var bilmem dogrumu yanlismi dusunuyorum
Hilalakar Zarife canım benim 34 falan tamamla ondan sonra almaya başla ve liste yap kendine her gittiğinde ufak ufak al çok erken başlama istersen Rabbimin ne göstereceği belli olmaz inşAllah prensini Sağlıklı kucağına alırsın 😘🤱🏻
Vldn Zarife canim bence en iyisi 30 haftalikken almak bende 30 haftalikken basladim suan 33 haftaligim btti sayilir
burcuali38 Zarife ben hem sabredemedim hemde tam kış bastırmadan ben ağırlaşmadan çoğunu tamamlamak istedim 😇 her dışarı çıktığımda bişeyler alıp geldim
Emineymen Zarife Zarife bence öyle düşünme 30lu haftalarda çok zorlanılıyor hareket vs şuan 32+3 teyiz bırak alışverişi evde otururken yoruluyorum 😊🙈
Zarife Hilalakar amin canim insallahhh hepimiz saglikla kavusuruz 34 de gec olmaz mi agirlasicaz ya git gide simdi bile cok ayakta kalsam belim kopuyo ideal 30 diye dusundum ama bilemedim 🙈🙈
Zarife Vldn bende 30 dusundum valla ne bilim hep icimden oyle geciyo en iyisi 5 hafta daha beklemek o zaman 😅😅😅
deletedmom01 Zarife Erken ama yavas yavas baslamak istiyorum.kiyafetlerini nisanda falan alabilirim 😊 küvet vb seyleri port bebe vb urunlerini erken almak istiyorum son ana kalirsa maddiyat zorlar 😊
Hilalakar Zarife nasıl istersen öyle yap kuzum ben acı bir tecrübe yaşadığım için geç bir hafta söyledim yoksa elbette en iyisi ağırlaşmadan almak ☺☺
Vldn Zarife kesinlikle bekle bende bekledim sabredemiyor insan biliyorum ama erken doğsa bile 30. Haftadan sonra doğar oyüzden 30. Haftadan önce almakçok erken olmuş olur
Kubra15 21 haftalığım daha fazla dayanamadım gittim kızıma din kıyafetler aldım genelde temel giyecegi şeyleri aldım. Deterjan sabun şampuan vs son haftalarda almayı düşünüyorum. Çok ağırlaşmadan bitmeli. Mis gibi kokmalı tüm ev çok heycanlı bi süreç ya😍
deletedmom01 Kubra15 Deterjan olacak Dalin tozu var 🙂 yengem önermisti cok guzel kokuyo demisti soylemek istedim😊
Zarife deletedmom01 o yönden bende oyle dusunuyorum herseyi bi gunde almak zor tek maasla ☺☺☺ yavas yavas alip koymak lazim demekki bide bi arkadas dediki hastane cantamiz 35 haftada hazir olmaliymis her ihtimale karsi ☺☺
Zarife Vldn bende oyle seyler dusunuyorum iste Allah korusun bsey olsa aldiklarima nasil bakarim diye gerci cok sukur smdiki kuvez sartlarinda 25 haftadan sonra yasama sansi varmis yuzde 50 eskiye gore gelisti hersey 😊
Zarife Sevilaylayyy ay bende cok korkuyorum son aylardan agirlasicam gobekle nasil gezicem diyorum smdi bile bel agrilarim oluyo biyere gitsem gezsem zorlaniyorum
Zarife Burcuk zaten abartmak istemiyorum ya cok fazla almicam yenidogan icin cunku herkes cabuk buyuyo dedi dogdugunda 3 aya kdr idareten seyler alicam dogduktan snra da bidaha kilosuna boyuna gore alicam 😊😊
Zarife Elif4334 benim buyuk besik ve dolabi annemgil alicak kucuk her odaya tasinabilir besigide kayinvalidem ☺ geri kalanlarida biz ☺☺ ama ben hemen bebek arabasi almicam dogduktan sonra alicam acelesi yok bence 😊😊