minigim07 Merhaba kızlar ilk tetenoz aşınızı kaçıncı haftada oldunuz ben 19+ 1de oldum erken mi acaba
Ekonomist28- minigim07 canım ilk dozu 20 haftalıkken ikinciyi 24 haftalıkken oldum.. Sıkıntı olmaz merak etme. ❤🤗
tupbebekannesi123 minigim07 ben 22 de oldum ama aşı olmadığından geç kaldım 18’den sonra vuruyorlar zamanında olmuşsun
Brckose61 minigim07 20+1 ilk dozumu oldum 1 Ay sonrasında da ikinci dozumu oldum bence çok önemli degil 1 hafta filan
CananDuru minigim07 valla 20. Haftadaydı galiba benim 2 yıl önce ilk gebeliğimde yapılmıstı ikşnci de 24 de şimdiki hamileliğimde 1 tane yapılması yeterliymiş
Azra41 minigim07 cuma gittim hastaneye doktorum 20. Hafta da tetanoz aşısı olmayı ihmal etme dedi 🤷 hatta detaylı ultrason içinde 22. Haftayı bekle dedi bana 😊
Canankanat18 minigim07 tetanoz aşısı bu herkes istediği zaman vuruyor işte bende 33 haftayım ikinci dozumu 30 da vurdum normal yani 17 den sonra vuruluyorlar