Esrarslan Benim adetim iki gün gecikti bugün test yaptım ama test çok dandikti yani gördüğüm an bozuk dedim ama bilmiyorum dün adet günüm de çok ağrılarım vardı kasık göğüslerimin çevreleri de sivilcelendi ve ağrı var hafif bugün test yaptıktan sonra bi iki damla açık renkte pembe gibi akıntı geldi devamı yok acaba yerleşme kanaması mı bilenler başına gelenler yardımcı olun lütfen belirsizlik çok zor bişeymiş😊😊
doganursezmag Esrarslan hakkında inşallah hayırlısı olur eğer adetin düzenli ise yerleşme kanaması adet 1-2 geçince gelen bişey olmadığını biliyorum umarım kırmızılara dönmez sonradan en doğrusu kan vermen acilde bakıyolar 30 dk da çıkıyor
Yasminadem Esrarslan erken öğrenmek için en garantisi kan testi canım o yüzden sabah hastaneye yada sağlık ocağına gidip öğrenebilirsin inşallah istediğin neyse o olur ☺️
Edebyahu Esrarslan % 99.9 doğru çıkan testler var earlydi adı galiba ondan alın kesin sonuç çıkıyor. Allah kalbinize göre versin inşallah ☺️
Gulsummldr Esrarslan test sonucu ne çıktı ki. Dandik olsa bile gösterir sonucu. Sanırım sonucu göstermiş ama kabul etmek istemiyosunuz 😊 rabbim kısa zamanda nasip etsin size hayırlısıyla inşallah 🙏🏻 Beklemek zor
Esrarslan doganursezmag canım bulunduğum ilde acilden malesef doktorlar bakmıyor geç döllenme olmuş olabilir mi kafam da karıştı devamı gelmedi ama kaç saat oldu bklm artık allahım herşeyin hayırlısını versin 🙏😊
Esrarslan Yasminadem amin canım yarın da adet olmazsam giderim artık inş beklemek ne zor bişey valla 😂😊
Esrarslan Edebyahu ya burda eczaneler hep nerdeyse aynı marka satıyor bütün ki okadar dandikti ki damlatır damlatmaz çizgi kısmı hep kırmızı oldu anlamadım inş yanlıştır benim hissettiğim doğrudur 😊😍
doganursezmag Esrarslan o zaman erken gebelik testi alabilirsin. ben adetime 4 gün kala öğrendim bu şekilde markası early di
Yasminadem Esrarslan ben 10 gün beklemiştim komşularım arkadaşlarım biz gidip test alalım da yap demişlerdi yine de direndim 😂 en son hastanede öğrendim
Esrarslan Gulsummldr yok canım damlatır damlatmaz çizgi kısmı kıpkırmızı oldu belki de bilmiyorum ama allahım hayırlısını versin inş bi gebelik geçirdim böyle hissetmiştim yine hamile gibi hissediyorum ama tabi yanılıyorda olabilirim 😊
doganursezmag Esrarslan sonucu bekliyoruz canım. Normal testlerden bi tık daha pahalı. Ama silikte çıksa doğru. Ve testi gece uyu uyanınca sabah yap . Yani idrarını yaklaşık 6-7 saattir yapmamış ol ki hormonlar idrarda tam çıksın
Esrarslan doganursezmag aynen canım ilk idrarla yapcam çok teşekkürler canım inş güzel haberi burdan veririm 🙏😊
Hasret_im Bir ovulasyon (yumurtlama) testi al yap bak pozitif çıkarsa iki çizgide koyuysa eğer hamilesin en erken bu yumurtlama testiyle öğrenebilirsin. Benim adetimden 2-3 gün önce pozitif çıktı kan verdim gebeymişim ama kimyasaldı kısmet 😔
Esrarslan Hasret_im aa bilmiyordum bi sormak lazım varsa onu da deneyebilirim 😊 Benim de bi kaybım var malesef öyle hemen çocuk olsun diye bi takıntım Yok çok şükür ama işte belirtiler de artınca insan bi an acaba mı diyor 😊
Tubasim Esrarslan devamı gelmediyse gebelik var bence yaa🙏🏻 İnşallah gelmez yarın da😍 hem adet olsanız pembe mi gelir normalde başlangıçta, bende hep leke şeklinde başlar
Esrarslan Tubasim benimde hep öyle olurdu sonra adet olurdum bu saat oldu daha bişey Yok bekliyorum inş vardır bişeyler 😊🙏
deletedmom6295 Esrarslan bazı kadjnlarda adetin olduğu gün bazılarında daha erken yerleşme kanaması oluyır. benim geç döllenme oldu. adet günüm ayın 4 ü yumurtlamam 23 ü. ve adetten iki gün sonra yerleşme kanaması gibi başlayan lekelenmem tam 9 hafta sürdü. inşallah hayırlısı neyse hakkınızda o olsun. hayırlı zamanda güzel evlatlar nasip olsun.