Aradaşlar 20 haftalık hamileyim ve sanırım kanal tedavisi olan dişim apse yaptı sinirler ölü olduğu için ağrı yok ama resmen zonkluyor kalp atışı gibi o basınç ı hissedebiliyorum ama kanal olduğu için ağrı yok benim gibi olup tedavi olanlar var mı hangi ilaçları kullandınız nasıl bir tedavi izledi doktorlarınız cevaplarınızı bekliyorum.