Bugün ilk defa gün içerisinde regl ağrısına benzeyen ağrılarım oldu çok sık sık olmasa da gün boyu 5 6 kez bu hissi yaşadım,ve bebek baskısıyla vajinama kadar sanci yaşadım,bicak batması gibi kasiklarimda ağrılarım oluyor sizce doğum belirtisi midir tecrübeli annişler😬 37+2 deyiz bu arada