Merhaba canım anneler dün gebelik için test vermiştim yanında tam kan testleri de istendi gebeliğim pozitif lakin karaciğer enzimlerim çok yüksek. Kızımda da aynı sorunu yaşamıştım lakin son aylarda olmuştu. Şimdi daha başlangıçta böyle olunca telasa kapıldım. Doktor randevum pazartesi günü ozamana kadar kafayı yememek adına böyle bir durum yaşayan var mı acaba 💐