Gulay01 Gece gece dolgumun bir kısmı düştü ilk üç ayda rontgrn cekilemezmiş ama lokal anastezi ile dolgu yapabiliriz dendi ama cok korkuyorum igne bebegime zarar verir mi? 9 haftalıgım ve agrıyla bekleyemem benim gibi olan var mı?
Nursen21 Gulay01 geçmiş olsun tatlım Bi bilgim yok maalesef Dr’na danışman gerek İnşallah bir sıkıntı olmadan halledersin
DuyguEyupoglu Anestezide kullanılan maddenin hamileler için uygun olması gerekiyor kadın doğum doktorunuza danışmanız gerek ama 1. Trimesterda dişle alakalı uygulamalar yapılmıyor diye biliyorum bende 20 lik dişimi çektirdim ama 2. Trimesterdayım
Gulay01 İlk üç ay igneyle uyusturup dolgu yaptıranlar yokmu? 🤐 bu agrı cekmek zorundamıyım cok korkuyorum
Byncdii hamileliğin ilk 3 ayında maalesef ki diş tedavisi yapmıyorlar bizzat diş doktorundan duydum ve görüştüm 3. Ayından sonra geldiğinde bile kadın doğum doktorundan kağıt getirmen gerekli dedi