Ezo59 neden kötü bir gebelik geçirdiniz? Evham yapmayın bebeğinizde ters giden bir şey olsa kanama okurdu doktorunuz söylerdi, kendi kendinize vesvese vermenin manası yok. Sizin hisleriniz aynen bebeğe geçiyor, doğduğunda kolik olabilir sırf bu yüzden. Nefes meditasyonu egzersizleri açın YouTube’dan yapın. Yürüyüş yapın. Sakin kalmaya çalışın. Bu resmen psikolojik bir hastalık size de çevrenize de zarar verir