Bus0999 valla bende almayı düşünmüyordum ama bebişim ana kucağında o kadar rahat ediyor ki şu an bile orda uyuyor bence uygun fiyatlı bişey de olsa almalısın ben klasik uygun fiyatlı bişey aldım her yerde yanımda gezdiriyorum 21 günlük bebeğim ana kucağında her işimi görüyorum ve gözümün önünde oluyor