Evet güzel anneler bugün tam 39+3 te miniğim geldi. Bu gerçekten çok güzel bir his çok güzel bir mutluluk Rabbim isteyen dileyen herkese yaşatsın inşallah 🤲 Bugün muayene günümdü sabah 9 da hazırlanıp çıktık evden 9 buçuk gibi hastaneye geldik ve doktorum ilk beni muayene etti 4 cm açıklığım varmış ve bebek gelmiş dedi 🤗 tabi ben hâlâ sancı hissetmiyorum yatışım yapıldı saat 10:30 gibi suni sancı bağlandı ve kendi ağrılarim da gelmeye başladığı için çok şükür suninin derecesini yükseltmediler kendi ağrılarim gibiydi çünkü bu ikinci doğumum kızlar ordan biliyorum 🙈 Bi aslan oğlum vardı bi tane daha aslan oğlum geldi canlarım onlar benim ❤️ neyse kızlar sonrasında 5 cm oldu sonra 6-7 derken doğumhaneye zor yetiştik 🙈 ıkınma sakın diyolar ama geliyo nasıl tutayım 😅😅 doğumhaneye girdik 3. Ikınmamda oğlum geldi kızlar saat 13:30 gibiydi çok şükür şimdi mışıl mışıl uyuyo Rabbim hepinize sağ salim kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲 sorularınız olursa cevaplamaya çalışırım canlarım 🥰