Kızlar pazartesi sezeryan doğum yapacağım 🥺 38+3 oluyoruz o zaman. Bebeğimin karın çevresi 2 haftaya yakın geriden geliyor acaba küveze alınır mı bundan dolayı çok korkuyorum 😥 doktoruma sordum doğduktan sonrasına bağlı dedi. Aynı şey başından geçmiş bebeğini sağlıcakla kucağına alıp evine getiren annelerim var mı ? 🥺