Merve0751 Zuhalsebu hayır hissiz yani sanki böyle koparsam bir şey olmayacakmış gibi ama tabii öyle değil :)
Zuhalsebu Merve0751 aynısı bende de var da doktora gitmemiştim acaba benimki de o mu diye merak ettim😅 Siğil et beni gibi küçücük oluyor ve acıyor ama onu biliyorum🥲
Merve0751 Zuhalsebu doktora gittim mallesef benim ki siğilmiş hatta vajinanın içine doğru bikaç tane daha varmış yakması gerektiğini söyledi doktor ama kesin tedavi değilmiş vücut direnci düşünce tekrar çıkıyormuş
Mavisperi Zuhalsebu sıkmayı hiç denemedim zaten direk et gibi içi dolu bisey değil sivilce gibi falan değil yani
Zuhalsebu Merve0751 birdahaki gittiğimde ben de sorayım o zaman doğumda da sıkıntı yaratmasın sonra bana😶 Teşekkür ederimm yazdığınız için😊
Betullyillmazx Merhaba iki yıldır bende de var doktor yakarak alırım dedi ama zararı yok diye duruyor hala
Merve0751 Betullyillmazx bende biraz fazla ben iki tane farketmiştim ama doktor içeri doğru birkaç tane daha var dedi ben kendim rahatsız olduğum için yaktırıcam birde daha da çoğalır diye korkuyorum nasıl birşey bilmiyorum daha önce yaptıran varsa anlatabilir mi