Srdm RanaOsma vovoyu bugün aldım bende ama mağazada gidip incelemiştim güzeldii, joie biraz daha ağır kalıyor bence
pennylane RanaOsma pierre cardin çok ağır ben joie diyorum. tek elle kapama özelliği ve valiz gibi taşıma özelliği de var. joie daha pratik bence
RanaOsma Srdm pratik oluşu çok güzel ama keşke çift yönlü de olsa ama iki güzel özellik bir arada olmuyo işte
Srdm RanaOsma evrt malesef ben ilk zamanlar pusetle kullanıcam o yüzden bu sekilde tercih ettim sonradan rahat olucak kullanımı
moom222 RanaOsma iki koltukta çıkarılıp araba katlana biliyor ne çok avir ne hafif gören arkdaslarim çok beğendi ariyorum size modelini sitede oabali ama yerinde uygun hediye cekide almıştık bz
RanaOsma Srdm doğum Ağustos sonu gibi olacak başlarda çok dışarı çıkmayız gibi sonra da havalar soğuyo yeniden bahar gelene kadar biraz büyür direkt kabin boy mu alsam diyorum
Srdm RanaOsma benimde doğum kasımda olduğu için o şekilde tercih ettim kışın zaten çok kullanılmıycak diğer yaza çok rahat olucak
Gmz-aykt RanaOsma Chrome modelini aldık sizin istediğiniz gibi Chicconun arabası var ama çok zayıf duruyo ben beğenmedim
RanaOsma Hem çift yönlü olsun hem tek elle kapatılsın çok da yer kaplamasın istiyorum 🤦♀️Tam olarak ketçap mayonez de olsun mu demelik😅
mor_menekse RanaOsma joie bugün aldık inceledik çok memnun kaldık. Yakınımızda kullananlar var yıllarca kullanmışlar. Çok kullanışlı ve dayanıklı. Çift tarafli en çok onu sevdim 😍
Srdm RanaOsma fiyat olarak da 5-6 binlere çıkamazdım o yüzden bana en mantıklı bu geldi insallah sende karar verebilirsin zor gerçekten seçmek 😊