Jale_bydmr16 37 + 1 3 santim açılmam var bebek gelişimi yavaşladı haftaya doğum diyor doktor 😒 bebek kilosu 2700
Mehtapca06 Jale_bydmr16 yani gelişimi kötü değil ama en azindan dışarıda emzirirsin daha güzel gelişir
Fundataki Jale_bydmr16 benim de dün kontrolüm vardı ve 2 cm açılmam varmış. 37+6 bebek 2700 diye ben de üzüldüm çok. haftaya çarşamba günü kontrolde doğurursun sen dedi
Aslii_50 Jale_bydmr16 Merhabalar canım bende 37+5 bugün gittim 2-3 cm açıklığım varmış kilosunu dert etme son 1 haftasında bile hızla alıyor bol bol süt iç kefir iç ben öyle yaptım haftaya cuma doğum inşallah 🥹☺️
Jale_bydmr16 Mehtapca06 3 gün sonra hala kilo almazsa ve sancim olmazsa suni sancı ve doğum 😑 çok stresliyim
Mehtapca06 Jale_bydmr16 yok stres yapma yeterki yavrun sağlıkla kucagina gelsin inan ki su stresi yasamandansa onu emzirip sarıp sarmalamak sana daha iyi gelecek
hcrhcrhcr Korkmayın ya banada öyle dediler akşam on gobi 3 cm acilmam vardı sabah sekizde doğurdum güya 2700 50 cm idi doğdu 3285 53 cm eksik cikabiliyor
Jale_bydmr16 hcrhcrhcr Bende sancı yok salı gününe tekrar randevum var o zamana kadar sancı tutuyor mu açılma olunca 🙄
Sulesaglam Jale_bydmr16 ilk kızımı 37+0 da doğum yaptım 2780 gramdi gayette sağlıklı bebisti o yüzden kiloya çok takılma hemende büyüdü şimdi 33 haftaligim ve 1 cm acilmam var
Elisam123 Jale_bydmr16 bence iyi sağ salim kavuşun inşallah zayıf doğan bebek hızlı kilo alıyor gördüğüm kadarıyla sağlık sorunu olmasın d zayıf olsun