Ayselrn Arkadaşlar tam olarak ne verilmesi gerekiyor çantamı düzenliyorum da hemşireye verilmesi için neler ayarlamam gerekiyor ?
minik4550 Ayselrn 5 li takım bez ince battaniyesi kucuk bi kilitli poşete koydum bu şekilde vericem yeterli oluyor
Brc_happy Deletedmom727271 Merhaba benimde kısmetse Temmuz sonu Ağustos ortası gibi olacak Doğum 🥰 hemşireye tam olarak ne vermek gerekiyor? Yani sadece yarım kollu zıbın giydirip ince bir örtüye sarmazlar hava sıcak olsada herhalde.. uzun kollu bir tulum olur diye düşünüyorum içine bir atlet zıbın yada yarım kollu zıbın giydiriyorlar mı? Patik eldiven şapka olur zaten
Deletedmom727271 Ozge Yaz bebeği olacaksa müslin veya ince battaniye olsun canım. Nohut battaniye de olur.
Ayselrn Ozge bende 35 haftadayım şuan temmuzun başına denk gelicek sanııeım ince nohut battaniye aldım onu vericem canım
Ozge Ayselrn Deletedmom727271 benim doğum temmuz sonu 4 katlı müslin ve penye battaniye arasında kalmıştım aslında nohut kalın olmaz mı?
Deletedmom727271 Ozge nohut verme o zaman baya sıcaklara denk geliyormuş müslin ya da penye olur canım
Brc_happy Feyza-nur Merhaba benimde kısmetse Temmuz sonu Ağustos ortası gibi olacak Doğum 🥰 hemşireye tam olarak ne vermek gerekiyor? Yani sadece yarım kollu zıbın giydirip ince bir örtüye sarmazlar hava sıcak olsada herhalde.. uzun kollu bir tulum olur diye düşünüyorum içine bir atlet zıbın yada yarım kollu zıbın giydiriyorlar mı? Patik eldiven şapka olur zaten
Feyza-nur Brc_happy bez battaniye alt üst takım zıbın şapka eldiven verdim ben istersen takık yerine tulumdan verebilirsin bebekler yeni doğduklarında üşüdükleri için giydiriyor hemsireler