Yanlış anlamış olabilir misiniz? Olasılıklardan bahsetmiştir belki; çünkü ayakların aşağıda olması beklenen birşey, başı bile aşağıda olsa erken doğum demiyor doktorlar. Sezeryan da şimdi belli olacak birşey değil. Daha haftanız çok erken, rahim ağzı kısalığınız, açıklığını ya da kasılmanız falan yoksa erken de doğurmazsınız muhtemelen