Bego2535 Canım bejimde Yüksek çıktı dahiliyeye gittim, doktor ilaç verdi bana. Bebeğin buna ihtiyacı olduğunu ve düzenli kullanmamı söyledi bende öyle yapıyorum. Yine de git istersen bi doktor karar versin belki ihtiyacın vardır ilaca. Rabbim şifa versin şimdiden 😇