Merhaba hanımlar ben 25 haftalık hamileyimve ilk gebeliğim ddoktorum plasentanın aşağıda olduğunu daha ilk gebelikte böyle olmaması gerektiğini ve beni Perinatoloji bölümüne yönlendirdi.acaba benim durumumu yaşayan varmı çok endişeliyim sizce bu tehlikeli bşeymi