İyi Akşamlar arkadaşlar, doğuma 18 gün kaldı uygulamaya göre , erkek bi bebek beklıyorım hayırlısı ile , ama daha doğmadan sünneti ile ilgili şeyler düşünüyorum , doğum yapan yada benim gibi plan yapan arkadaşlar fikirlerini paylaşabilir mi sizler ne zaman yaptırmayı düşünüyorsunuz sünneti???