Bet7408 Kızlar nasıl gidiyor bu haftalar biraz ağırlaştm doğum yaklaşıyor ben gibi canı tatlı olup doğumdan korkan var mı ne düşünüyorsunuz normal yapabilir miyiz yada korkanlar direk sezeryan mı istiyor
Ezgicck Bet7408 ilk doğum olduğu için bende hala kararsızım şuan bebiş baş geliş durumda normal gözüküyor herşey 35+2 yiz bizde ama korkuda yok değil yani baş geliş durduğu için aşığıda çok baskı yapıyor yürümekte zorlanıyorum biraz onun dışında çok iyiyim 😊
Asel2520 Bet7408 bizde 35 haftalık olduk ikizlerimle yerimden kalkamıyorum o derece ağırlaştım ağrılarım var ilkim sezeryan Buda öyle olacak 🌸
Maviii iğneden saatlerce ağlayan ben ilk normal doğumunu yaptı.. 2 sene travmasını atlatamadı. şimdi tekrar hamile 😀 normal doğum olsun istiyorum ama çünkü en sağlıklısı bu.. evet çok ağrılı sancılı sonrası kolaylık . risk olmadıkça normal doğum olmalı
Bet7408 Ezgicck benimde şuan baş geliş benimde bikini bölgemde baskı var ara ara adet ağrısı gibi ağrıyorum oluyor ama normaldir o kadarda benimde hala belli değil hayırlısı olsun ☺️🥰
Ezgicck Bet7408 aynı durumdayım bende 😊 sağol canım sağlıkla zamanında gelsin bebişlerimiz inşallah 🙏🥰