Ballisinsen Ilknrshnn ilk cocugumda senin haftalardayken kiz demisti degismedi. Kiz olmustu. Genelde kizlar 3 aylikken gosteryo anliyor doktorlar. Cok nadir yanilma olabioir tabi bise diyemem.
suledemrrr Ilknrshnn Benim 14 haftada erkek dediler 17. Haftadaa kız dediler şuan kız bekliyoruz detaylıda netleşecek inşallah doktor çok kesin konuştu ama bilemiyorum
egeninincisii Ilknrshnn Yaa bizim de 11+3 tü uygulamaya göre ama kontrolde 12+1 göründü doktorumuz kız diye tahmin etti. Bir oğlum var umarım değişmez 🥰🥰