moom222 Kızlar aslında fazla değil üst sınıra yakın doktor dikkat edelim dedi bu durumu yaşayan var mı şekerim yok bu arada üst sınıri geçmemiş
Deletedmom727271 Üst sınırı geçmemeye çalışın asıl risk o zaman başlıyor. Benim de şekerim yoktu. Şekerli meyveler, içecekler, tatlılardan uzak durmanız gerekiyor. Onlar su fazlalığı yapıyor canım. Dikkat edildiğinde düzeliyor
moom222 Deletedmom727271 dikkat etmeye çalışıyorum cnm valla meyve bitek yeşil elma yiyorum ekmek beyaz değil buğdaylı tüketiyorum . Tatlida yemiyorum ama cnm çektiğinde bı küçük cikolta yiyorum suyu bol içmeye çalışıyorum makarna pilavdan uzak durmaya çalışıyorum bol su içmeye çalışıyorum inşallah geçmez sınırı 30 haftadayim cnm bebeğin bareketleri baya hareketli hareket etmese diyorum suyunu fazlalaştı
minik4550 Deletedmom727271 su fazlalığı bebeğin hareketini azaltirmi acaba bilginiz varmi suyum fazla dedi şekerim yok doğuma 2 hafta var
moom222 Nagihannnn0606 benm geçen ay su fwzlaydi sinirinn ustuydu yediklerime dikkat ettim sınırın altına düştü ama sınıra yakın cnm diyete devam dedi doktor bnde merk ediyorum kimler nasıl başa çıktı
Nagihannnn0606 Deletedmom727271 siz doğum yaptınız mı nasıl oldu kaç haftalık yaptınız suyunuz düzeldi mi sonradan
Nagihannnn0606 moom222 benim de üst sınırın üstünde şuan bende diyet yapıyorum yapabildiğim kadarıyla şekerim yok su fazla olması için bi sebepte bulamadı doktor yediklerime dikkat ediyorum inşallah benim de düşer çok korkuyorum internette hiç hoş şeyler yazmıyo doktorum da erken doğum riski artar biraz dedi ona da canım sıkıldı
Ninjaturtle Ben de 22.haftadayim bugun kontrolde doktor sivi fazlaliligin var su icmeyi cok abartma dedi. Ben hep eksikligi sorun oluyor diye biliyordum ciddiye alip da detayli sormadim o da anlatmadi ama internette bi seyler okuyunca da moralim bozuldu bir daha ki kontrole kadar kafada kur dur simdi🤦🏻♀️
moom222 Ninjaturtle sakin ol cnm bnmde fazlaydı dikkat ettim üst sınırın altına düştü ama yine tabi üst sınıra yakın veya ekmek yemiyorum tatlı şekerli şeyler yemiyorim şekerli meuve içecek kullanmiyorim hamur işi makarna pilav tüketmeye çalışıyorum cnm snde öyle yap bu şekil olup doğumu gerçekleşen çok insan var korkma bnde başta korktum
moom222 Nagihannnn0606 cnm doktorların heosi aynısını söylüyor inan şeker tatlı hamur işi skeeli şeylerden tatlıdan uzak dur dusrrbnmde üst sinra yakın ama hala. Cnm çekiyor napifan hamileyim Allah’a dua et bu şekil olup doğuran arkadaşların yazsini okudum ben ve net korkutuyor insanı inan sen yediklerime dikkt et bide yürüyüş yaap hergun bn öyle yapıyorum doktorum mutlaka yürü dedi
Nagihannnn0606 moom222 çok dikkat ediyorum Allah büyük çokta dua ediyorum burada ki herkese rabbim yardımcımız olsun inşallah
Deletedmom727271 Nagihannnn0606 Benim suyum düzelmedi canım doğuma yakın diye diyeti bozmuştum ben hata yaptım orada baktık artıyor 37. Haftada acil doğuma alındım. Bebeğim su yutmaya başlamıştı çünkü.. 1 hafta kuvöz de kaldı. Siz sakın diyetinizi bozmayın.
Nagihannnn0606 Deletedmom727271 olsun 37 hafta çok erken değil yine de sağlıkla almışsın kucağına çok şükür darısı bize olsun inşallah bende çok korkuyorum erken doğum olur diye
Deletedmom727271 Nagihannnn0606 erken doğum çok aşarsa olur ve bebek su yuttu mu sıkıntı canım. O yüzden sınırı çok aşmaması gerekiyor.
Nagihannnn0606 Deletedmom727271 inşallah düzelir ya psikolojik olarak bile o kadar yıprandım ki bu konu için artık ne yiyeceğimi ne içeceğimi şaşırdım