Umud-- Sushiii ben olmuştum kan pıhtısı geldi baya ilerlemiş ödüm koltu yani sonra cliosin miydi neydi bir merhem verdi şırınga ile çekip vajinaya sikmalik iyi gelmişti
[silindi] Sushiii çok sık yaşanan bi durum. Eşiniz temizliğe dikkat etsin mümkünse prezervatifle ilişkiye girin gebelik boyunca
Sushiii Umud-- bende internetten bakarak teşhis koydum kendi kendime 14 ünde gideceğim doktora çok zorluyor beni
benimmdunyamm Sushiii valla bende hiç yanma falan fistan yoktu beyaz akintiyfi ben hamilelik akıntısı sandım enfeksiyonmjs