Hasrett81 Kızlar sizin de tansiyonunuz düşüyor mu son ayım tansiyonum düşük sürekli 8 e 3 dü en son ölçtüğümde sabah hastanede de aynıydı birşey yapmadılar sizde bu durumu yaşayan var mı
Stuna Hasrett81 benimde hep düşük. Normalde 12den aşağı zor iner hamile kaldığımdan beri 8-9 arası. Tuzlu şeylerle 11 oluyor zar zor. Çok baş ağrısı yapıyor doktora sordum çok önemsemedi. Yüksek tansiyon daha sıkıntı sanıyorum.
Kb_plt Hasrett81 tansiyonum düşüyor ve bayılıyorum dört defa yaşadım allahtan üçünde hastanede birinde de hastaneye giderken otobüste yaşadım. Doktor nedenini pek anlamadı ama bende yaşıyorum iki ay kaldı doğuma umarım tekrar yaşamam.
Elibo Düşüklüğe biraey yapmıolar yuksek olması problem maalesef. Siz tuzlu ayran falan içerek dengeleyebilirsiniz
Eylemmm_ Hamilelikte hep düşük tansiyon olmasına daha iyi diyorlar çünkü anne tansiyonu düşerken bebeğe kan daha çok gidiyor. Ama yükselmet için tuzlu şeyler yerine meyve suyu az şekerli su gibi şeyler tüketmek daha iyidir.
Hasrett81 Kb_plt evet bende de tansiyon düşüklüğü mide bulantısı sonrası da bayılma oluyor ama ben anladığım için kendimi direk tuzlu ayran tuzlu yiyecekler vb yiyorum dikkat edin sizde