Meryy69 siz nasıl isterseniz öyle alırsınız rapor paranızı. Eğer doğumdan sonra toplu olarak almak isterseniz işvereninize söylüyorsunuz raporunuz bittikten sonra toplu olarak onaylıyor, ama ay ay almak isterseniz her ayın belli günleri onaylıyor ve en geç 7 iş günü içinde PTT üzerinden adınıza yatırılıyor. 😊