Dilaraaaa_4747 Annişler sizin bebeklerin hareketleri nasıl benim bebeğim çok hareketli küçük ama çok hareketli
biranneeeeeee Dilaraaaa_4747 hahahaha yalnız değilim demekki işi bende 21 den beri çok net tekne hisiseidtorım hiç durmuyor hiiiçç inşallah doğunca öyle olmaz 😂😂
biranneeeeeee Dilaraaaa_4747 peki hareketler sabit yerdemi benim aynı anda Bi sağda Bi solda Bi aşağıda
Ays_cskn Dilaraaaa_4747 😂😂😂😂 oglumdayken cok hareket hissetmezdim simdi dur durak bilmiyor maşallah,kizimda ise sukur her an hatirlatiyor kendini bakalim oda abisinemi cekecek🤣🤣🤣 Rabbim yardimcimiz olsun
Ays_cskn Vera09 hemen hemen ayniyiz benimde su an minik tekmelerini gorebiliyorum cok guzel bir his☺☺
Dilaraaaa_4747 biranneeeeeee Hayır sabit yerlerde değil benimde değişiyor 🤣🤣 keyfine göre takılıyor heralde 🤣🤣