hafsam_omerim Haftadayım bebek sürekli diz dirsek mi yoksa parmak ucu mu bilemiyorum sürekli biryerlerini karnıma batırıyor. Öyle batıyor ki diyorum aha şimdi keseyi yırtacak. Sonra uzun süre o batırdığı yer ağrıyor. Sizde de oluyor mu