Kızlar merhaba ilk defa böyle bi konu için tartışma açıyorum ama nedenini bilemiyorum belki bilen vardır. 29 haftalik hamileyim gebelikte ve daha öncesinde de alttan muayene olamıyorum o koltuğa oturunca bisey oluyor kriz gibi geliyor bunun utanmadan falan da alakası yok. Bi ara kanamam oldu doktor açılmaya bakacaktı yok yapamadım olmuyor sırf bu yüzden normal dogum yerine sezeryan seçtim. Nedeni ne olabilir var mı bu durumu yaşayan?