annelikheyecanim Aranızda kullanan var mı veya kullanacak olan taşıma kullanımı nasıl iyi veya kötü özellik olarak bilgi verir misiniz ?
iremss annelikheyecanim ben kullandım hiç sorun yaşamadım yani kendi aracımda bagaja da sığıyo pusetli de kullandm ilk dönem hala taş gibi 2. Bebeme kullancam açıp kapama olayı bana göre pratik ama e bebekte daha pratikleri de vardı bnm aldğm dönem bütçeme en uyan buydu
aymus Bizde bugün aldık ilk bebeğimizi bekliyoruz diğer modellerle karşılaştırınca içimize sinen bu oldu. Kullanımı, katlandığında sürülerek taşınabilir olması rahat ve kolay görünüyo umarım memnun kalırız 😊
xxx78 İlk oglumda aldik asiri memnun kullandim tertemizce sakladim suan 2.ye kullanicam.gemm pusetide var bnde
Kirmizibalik1 Hanimlar merhaba. Bana bir arkadasim JOIE CHROME bebek arabasi verecek. Birde kiz kardesimde CHICCO PUSET var. aymus Kubraaaaaa7 xxx78 Bu bebek arabasina her puset oluyor mu,yoksa hepiniz GEMM PUSET MI aldiniz? Eger her marka uyuyorsa nasil oluyor puset aparati mi almamiz lazim. Ona gore puset de alabilirim ama bilgim yok e bebekte araba modelini degil kendisini gormesi lazimmis duzgun bi bilgi veremiyor bende arabayi henuz almadigimdan goremedim nedir ne degildir
aymus Kubraaaaaa7 kullanmaya başlamadım henüz sürüşü rahat alırken baktık. katlayınca valiz gibi sürülebiliyor oyüzden taşıma zorluğu çekmem diye düşünüyorum