altnbebek ilk kızımda bebekonfordan aldım çok güzeldi ama küçük geliyor bir süreden sonra şimdi ise tekrardan bir büyüğünü tercih edeceğim anne yanı olması en önemlisi çünkü gece kalkıp emzirme ağlama durumda direk alabiliyorum elimin yetiştiği beşikleri seviyorum. Odamızda küçük olduğu için ona göre boyut seçeceğim