Buseyllzr Doğumdan bir kaç gün önce ishal olup doğuran var mı? çoğu kişide oluyormus bu durum heralde çok duymaya başladım bende doğruluk payı nedir tecrübeli anneler? 😊
Haticelisa Buseyllzr ya bende merak ediyorum iki gun once yasadim aceba dogumla alakasi varmidir diye dusundum acikcasi sonra sacma olabilirmi dedim bakalim tecrubeli anneleri bekliyim bende 🤣🤣
Buseyllzr Haticelisa kaç haftaliksiniz? Bende de oldu az önce midem de bı garip üşütmüşüm gibi acaba doğum belirtisi mi diye düşünüyorum 😂
Buseyllzr Deletedmon00881 kaç gün önceden oldun ben bugün oldum 39 um şuan tahmini ne zaman dogururum sence 😂
Buseyllzr meir22 yapmaa 🤦 tek doğum belirtim bu şuanda o da gitmesin elimden doğurmak istiyom artık 😂
Buseyllzr Sarahh ay dua edin bende dogurayim artık insan ishalinin geçmemesini ister mi ya ne hallere düştüm 😂
sedefyrs1101 Doğum yaklaştığında ishal olunuyormuş, doğum belirtisi diye okumuştum, Doğumdan 5 gün önce bende olmustum😇
Haticelisa Buseyllzr naptiniz gittinizmi hastaneye ne dediler? Sizinle ayniyiz merak ettim bende bugun kontroldeyim 🥹🥲