Betibella Merhaba canım anneler İş arkadaşımın bebeği oldu sizce ne götürülmeli tecrübelerinizden faydalanmak isterim en çok ne makbule geçer (Para, hangi markayı kullanıyorsa bez, kıyafet, ebebek hediye çeki)
Neslikra06 Betibella bana kalırsa para verilmeli kişinin neye ihtiyacı varsa onu alır en azından diye düşünüyorum canım bu devirde öyle oldu artık
Sehrbnon12 Betibella bence em güzeli puffy battaniyeler var cok güzeller yada bebek tulumları var kaliteli olanlardan onlardan alabilirsin bende aldım teyzeme bunlardan cok Beğendi
Ervaannesi Betibella hediye çeki bence, bir arkadaşım yollamıştı bana onunla gidip lazım olanları aldık daha iyi oldu
mirage333 Betibella para tabiki ama harcamayı düşündügünüz miktar önemli. Küçük miktar ayirdiysanız onu nakit vermek hoş olmayabilir, ozaman hediye almak daha iyi tabiki
Sehrbnon12 Neslikra06 ama kuzum para da mesela 100 TL falan verilemez en azından kendin düşünüp bisey alınınca daha bi hoş oluyor insan yaa
iremss Betibella ben birinin elime para vermesini sevmem onun yerine x bi bebek markasından hediye çeki olabilir ebebek herkesin terch ettiği yer gibi mesela
ebru2871 Betibella ben yakın arkadaşıma ana kucağı ve battaniye almıştım çok işine yaramıştı şimdi de bnm bebeğim olucak oyun halısı almış neyi eksikse onu al canım