Tirtir5 Kızlar 7+2 deyim bugün doktora gittim migdem bulanıyo dedim ilaç veremem ilk 3 ay bulantı ilacıda dahil dedi :( Miğdem sanki hep şiş miğdem yanıyo miğdem bulanıyo napmam lazım nasıl geçer yardım edin napmam lazım 😔
Ervaannesi Tirtir5 niye ilaç veremiyormuş, bulantı ilacı herkese veriliyor zaten ilk aylar lazım ne alaka yani
sliya30 Tirtir5 benim doktorum verdi ilaç üstelik devlet hastanesi olduğu halde içtim rahatladım ama sonra fayda etmedi 1 hafta iyi geldi.. Şu anda 13+5 hala midem bulanıyor böğrüyorum resmen kusma yok bitti sanırım bi geçse çok kötü 😭😭
Busbusu Tirtir5 kefir iyi geliyo canım meyveli bide yoğurt sabahları yataktan hemen kalkma başucunda çubuk kraker olsun ye biraz yat öle kalk peynir ekmekde iyi geliyo
Tirtir5 Ervaannesi kuzum düşük riskim var o yüzden fitil kullanıyrum ilac vermek istemiyo o yüzden :(
Gizem260 Tirtir5 valla ilaçsız çok zor ben ilaçla bile kusuyordum ilk 3 4 ay yani kusma sayım azalıyordu biraz bişey yiyebiliyordum yine ilaç sayesinde
Gizem260 Tirtir5 ben 30+2 oldum inanır Mısın daha yeni bıraktım ilacı bi hafta oldu bu zamana kadar devam etti kusmam ilaç olmasa napardım bunca zaman bilmiyorum hiç
Tirtir5 Gizem260 ayyy canım valla korkutma beni nolur berbatım cok bulanıyo :( haftaya gidicez bakalım vercekmi daha cok Küçük riskin var dedi vermedi :(
Gizem260 Tirtir5 yok yok korkma herkesin bünyesi bir değil çoğu insanın 2. Trimestere geçince bitiyor bulantısı
Dilossh Tirtir5 ben hem fitil hem prilam kullandım doktorum sakınca görse vermezdi bence yazdırın yoksa geçmiyor