Canan_1 36+4 günlük hamileyim 3 haftadır geçmeyen ishal var ve son günler daha çok karın ağrısı bacak uyuşması el uyuşması başladı sizce nasıl geçer doktora gitmelimiyim?
2_bebeli Canan_1 bende 35+4 deyim ve bende de var ishal ama kan şurubum yapıyor… Ama salı günü değiştirtcem doktoruma. Uyuşukluk için bir şey diyemiyorum.. Doktoruna mesajla sorsan cevap vermez mi
cihandurumerve Canan_1 36 haftalığım aynı şikayet bende de var elim ciddi şekilde uyuşuyor geçmiyor günlerdir. İshal de 3 gündür var 🤷🏻♀️
Canan_1 Sanmıyorum açacaklarını herşeyi geenellikle normal kabul ediyor doktor da ben de vitamin hapları vb kullanıyorum ama ilk zamandan beri kullanıyorum
2_bebeli Canan_1 aynı şekilde bende kullanıyorum canım ama dediğim gibi kan hapları vs ishal yapabiliyor demişti doktorum.
Annehayalim Enfeksiyon için toz veriyorlar ya benide o ishal yapıyor direk ve 10 gün sürüyor d ve kan ilacı da ishal olmasada lavaboya çok çıkarıyor
Canan_1 Yada kan ilaçına ara verilmesi lazım diye düşünüyorum ama ben de sudan oluyor diye düşünüyorum